måndag 23 december 2013

Mer marknader

Om någon skulle sagt till mig för några år sedan att jag skulle stå
på marknad och sälja mina egna ljus, då hade jag trott att den personen
hade en skruv lös.
Men livet är häftigt, det tar oss med på många äventyr, om vi vill.
 
 
Helgen har jag tillbringat i Funkisfabriken igen, på deras julmarknad.
Jag gillar att stå på marknad faktiskt, ett roligt sätt att möta kunden.
Även roligt och inspirerande att träffa de andra "knallarna".
Det kommer bli mer marknader för mig framöver, helt klart.
 
 
Så mycket julstämning känner jag inte ännu, måste nog till lite snö för det.
Men barnen känner julen i hela kroppen just nu och det är det som
är huvudsaken.
 
En riktigt GOD JUL önskar jag er alla som tittar in här.
Hoppas julen blir precis så som du önskar....
 
 


14 kommentarer:

  1. En riktigt GOD JUL önskar jag dig och din familj!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Det är väl det som är så fantastiskt med livet. Att man aldrig ska sluta att drömma för att drömmarna skapar nya vägar bara vi tror på dem.
    God jul.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig och din familj en riktigt god jul!
    Förresten, du funderar inte på slöjdmässan i Hjo i juli?
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. god jul till dej med... hoppas den blir fridfull och med mycket glädje!

    SvaraRadera
  5. God jul anna! Ha det underbart i jul:)

    SvaraRadera
  6. Vad skoj att du gör egna ljus. Kul att stå på marknad :)
    Önskar dig en God Jul, Kram

    SvaraRadera
  7. Det är kul med marknader, härligt att det går så bra för dig!
    Önskar dig och familjen GOD JUL!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nu sitter vi här och spelar Bingolotto , dricker glögg och myser . Vi har tänt de fina ljusen du gjort . Hoppas vi träffas på någon marknad framöver . Då ska jag fylla på ljusförrådet . Ha en riktigt God Jul

    SvaraRadera
  9. Vad kul att du tog steget t att stå på marknader! Det är kanske bra att vi inte alltid vet vart livet tar oss!
    Önskar dig och dina en härlig och mysig jul

    God Jul
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Visst är det roligt att stå på marknader. Här blev det tre stycken i år men jag ska hålla utkik efter fler för ack så roligt det är. Kanske möts vi på någon marknad en dag.
    Önskar dig en riktigt God Jul
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  11. Det är ju jätteroligt att du får sälja dina egna ljus:) GOD JUL till dig! Kram Emma

    SvaraRadera
  12. God Jul till er alla!
    Tavlorna köpte jag på Tyghuset i Taberg. Du kan säkert hitta det på nätet.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Gör en kort snabbvisit för att önska dej en God Jul!
    /P

    SvaraRadera
  14. Visst är det spännande med nya utmaningar!! Håller med dig om att det är kul med marknader, många spännande möten!
    Ser ut som ni hade en härlig julafton det har vi med sååå lugnt och skönt! Underbart!

    Kram

    SvaraRadera