lördag 30 mars 2013

Ändrade planer

Det blev inte riktigt som planerat i dag.
Vi skulle egentligen åkt till Bohult och haft det trevligt men där var
sjuklingar i familjen, så det blev inget med det.
Vi fortsatte därför med vårt lugna tempo här hemma och bara tog
dagen som den kom.
Lite snö kom på förmiddagen men sedan tittade solen fram och det blev
faktiskt riktigt skönt ute. Jag och Cecar tog en lång promenad och jag tror
vi njöt lika mycket båda två av den lite kyliga luften och värmande solen.
 
 
I går var påskharen här och barnen hade fullt upp med att leta ägg och paket.
 
 
En superglad kille som hittat ett ägg!
 
 


13 kommentarer:

  1. Glad påsk till dig med :) Jag håller med, påsken är bara mysig och mkt mer kravlös! Det gillar jag! Oj, så många ägg och paket de hittade :)

    SvaraRadera
  2. Den snälla påskharen kom hit också! ;)
    Härliga bilder!

    SvaraRadera
  3. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Ibland blir det bättre ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh så roligt att få leta ägg och paket!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så synd med sjuklingar.
    Men ni verkar ha fått en härlig dag ändå. Kram.

    SvaraRadera
  6. Stor påskkram till er. Hoppas sjuklingarna kryar på sig.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  7. Hoppas att dom kryar på sig dina små pluttar.
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  8. Ibland blir det inte alltid som man tänkt, men det kan vara great det med =D

    ha en toppenfin söndag
    Kram

    SvaraRadera
  9. Nä det blir ju inte alltid riktigt som man tänkt sig...
    jag kan verkligen rekommendera en facebooksida som reklamsida. Kostar inget och man når mycket människor...

    ha nu en härlig påskdag!
    KRam

    SvaraRadera
  10. Det blir inte alltid som tänkt, men då får man göradet bästa av det. En promenad med hunden och ägg/paket letande i trädgården är inte alls fel! Låter som ni fick en bra dag ändå.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Ser helmysigt ut. Skoj att få leta efter så många påskägg.

    SvaraRadera
  12. Vilka härliga påskbilder:-)
    Så som det ska va!

    God fortsättning!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Äntligen är jag här ... tänk att det skulle ta sån tid för mig att få en stund över och susa runt i bloggvärlden! Tack för att du lämnade ett avtryck hos mig (för snart en månad sen!) och lät mig få chansen att hitta hit!

    Nej, det blir inte alltid som man tänkt men att ta det lugnt och bara vara kan också vara så skönt! Hoppas barnen kryar på sig snabbt dock.

    Mysig blogg du har och många järn i elden. Så roligt att hitta fler inspirationskällor!

    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera