lördag 18 januari 2014

Hoppa i sängen

Det kändes lite sådär att ge sig iväg neråt Skåne i går
i snöovädret som pågick. Men allt gick bra och vi tog oss ner till
Malmö utan problem. Vi hade sedan länge bokat in oss på hotell
och bokat biljetter till Disney on Ice.
 
 
När man bor på hotell då tycker jag man får hoppa i sängen.
 
 
Jag tar bilder och barnen hoppar och hoppar.
Vi skrattar åt alla roliga miner och skutt som det blir.
 
 
I dag var det då dags för skridskoåkning, sagofigurer och fin musik.
En mysig show i sagornas värld.
 
Jag gillar sådana här minisemestrar ihop med familjen.
Det ska vi göra om snart igen.
 
 


21 kommentarer:

  1. Vad härligt!! Jo jag förstår att det inte var det ultimata vädret att ge sig ut på vägarna i, men det ser ut som
    om det var värt det iaf ;) Underbara bilder!!
    Ha en fortsatt mysig lördag!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Undrar egentligen varför man "kan göra vad man vill" när det är andras grejer? ;)
    Alla gör nog det... De måste satsa på god kvalité på hotellrummen.

    Minisemestrar är verkligen en guldkant på tillvaron och de ska man ta tillvara.

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Så mysigt med en minisemester! Men så nära oss ni varit! Bara en dryg halvtimmes bilväg!! En annan gång får ni komma förbi!
    Här har vi haft skön hemmadag. Lillebror somnade skönt nerbäddad i vagnen under hundrundan trots busvädret. Dörren till växthuset hade fastnat, gör inte så mkt, ett tag kvar innan vi ska börja använda det igen!
    Önskar er en skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Underbara glädje bilder på barnen! Vilken lycka att få hoppa loss i hotellets sängar! Mysigt att ni kom iväg på något hela familjen uppskattar, sådant man kan tänka tillbaks på tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt! Jag saknar dagarna med mina ungar, dom är utflugna som Tingeling.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Klart man måste hoppa i sängen när man bor på hotell;)
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder! Så där ska dagarna få vara för barnen. Hoppa och leka och skratta :-)

    SvaraRadera
  8. ja, små minisemestrar är härligt... och så klart man får hoppa i sängarna!

    SvaraRadera
  9. Så härligt. Vi har alltid velat, men aldrig kommit iväg på det. Disney on is alltså.
    /P

    SvaraRadera
  10. Vad mysigt!! Minisemestrar kan verkligen liva upp tillvaron!!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej tack för din kommentar hos mig och ditt tips! Små minsemestrar gör verkligen gott;) Ha en fin söndag. Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Så roligt att det kändes bra med yogan!
    Minisemestrar är härliga, det är skönt att få lite miljöombyte och även lika skönt att få komma hem igen!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  13. Jag som bodde på hotell i fredags och inte visste att det var tillåtet att hoppa i sängen! Tänk vad jag missade…
    Härlig minisemester ni haft i Skåne! Hoppas hemresan gick lika bra!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  14. Haha, hoppa i sängen låter skoj :)
    Ha det fint!
    Kram Christina

    SvaraRadera
  15. Vad kul! Efter vår minisemester till Trollhättan i höst längtar vi också tills nästa gång - fastän man hade världens trotsigare unge som knappt åt den supergoda hotellfrukosten med sig ;-)

    Hoppas att du/ni har haft en fin helg annars!

    SvaraRadera
  16. O vilka härliga rörelsebilder. Verkligen något att bli glad av. Påminner mig om mina ungar som precis som alla andra älskade den aktiviteten. Vilket härligt semesterminne.

    Ha en fin vecka. Elisabeth

    SvaraRadera
  17. Underbara effekter det blev på bilderna! :)
    Man kan riktigt se energin & glädjen! ;)

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Disney on ice, åh den hade jag gärna sett! Härliga bilder på sänghoppandet! :)

    SvaraRadera
  19. Härligt Anna! Så skönt att få komma bort lite, byta miljö och bara vara en stund.
    Rolig upplevelse för barnen också med både hotell och disney. KUL! :o)

    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera