fredag 31 januari 2014

Hjälpa till

Jag yogar, gör ljus och åker pulka i backen.
Därför min frånvaro några dagar här på bloggen.
Snön har ju kommit även hit till oss nu så då gäller det att passa
på att njuta av den.
Längta efter våren tycker jag inte vi ska göra redan nu.
Njut av att det är vinter och se hur vackert det blir med allt vitt
runt omkring dig.
 
 
I veckan köpte jag även två armband till förmån för barnen i
Uganda. Kika in på deras blogg och kanske vill även du köpa ett
armband och därmed hjälpa barnen. All hjälp kommer garanterat fram.
 
 
Känns bra att hjälpa till med det lilla man kan.
 
Se upp i backen!
 
 
 

14 kommentarer:

  1. Så fint att kunna bidra till hjälp.

    Sv. läkarna säger inte så mycket ännu eftersom alla provsvar inte har kommit. Kram.

    SvaraRadera
  2. Sådana armband kan man inte ha för lite av...
    Här går tiden också.. Baka bröd, hockey och pulka
    Ha en fin fredag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  3. Alla bäckar små. . .

    Ha en skön fredag!

    Kram N

    SvaraRadera
  4. Fina armband! Jo jag njuter av vintern men längtar ändå lite till våren. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga armband, de måsta jag genast kolla upp! Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. nej, inte vår än... snön som har fallit idag är så välkommen här hos mej. På jobbet har vi åkt pulka massor idag, så härligt!
    Önskar dej en härlig helg, och tack för det där erbjudandet om massage - det är ju ändå tanken som räknas! :-)

    SvaraRadera
  7. Visst är det så att varje årstid har sin charm men du, halkan, jag säger HALKAN den ser jag ingen som helst charm med.
    Jag har nog ramlat för många gånger... En vår smörjde jag nacken varje dag då jag ramlat baklänges och fart i backen så jag såg stjärnor dubbelt upp så att säga.
    Så jag tillåter mig att längta till barmark! ;)

    Fina armband, roligt när det är företagsamhet som leder till något gott för andra.

    SvaraRadera
  8. Visst är det så att hårt arbete lönar sig. Så härligt det låter med yoga. Jag gjorde några solhälsningar idag men riktig yogaträning har det inte blivit på väldigt länge.
    Trevlig helg till dig!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. jag bär mitt armband med stolthet varje dag. Anna och Jennie har verkligen blivit mina vardagshjältar, deras arbete är beundransvärt. Åse

    SvaraRadera
  10. Jag har svårt att bära armband i jobbet men har skänkt en slant en då.

    Sv: jag började dricka Aloevera i början av dec. Förut var jag ständigt förkyld men sen jag börjat dricka har jag hållit mig frisk. Till och med när alla andra var dåliga här i huset, höll jag mig på mattan. Lite kan jag känna,som igår, men det går över. Helt otroligt! Lite dyrt men jag ska köpa vid Sasco nästa gång. Använder dras Jelly som är den bästa, mot allt. De har nu också juice och är billigast. Där kan du också bli kund. Naprapater och massörer använder deras produkter jätte mycket.

    /P

    SvaraRadera
  11. Kul att hjälpa till....fina armband!!!
    Önskar dej en trevlig helg!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  12. Klokt att njuta av det som är istället för att längta efter det som skall komma och på så vis missa nuet. Fina armband, bra med saker som gör nytta. Kramar Liza

    SvaraRadera