söndag 16 juni 2013

Rekord med Pernilla Wahlgren

I dag slår bloggen REKORD i besökare.
Jiiipiii, så himla roligt!
 
 
Och det tack vare denna vackra kvinna,
som har länkat till mig.
Gissa om jag blev förvånad i dag när jag kollade
besöksstatistiken!
 
Stort TACK till Pernilla
och så vill jag VÄLKOMNA alla nya läsare!
Roligt att ni hittat hit och hoppas ni återkommer.
 
Nästa vecka bjuder jag på en intervju med en
kvinna som bland annat driver en välbesökt blogg.
Det vill ni inte missa!
 
 
 


16 kommentarer:

  1. Kul Anna! Dina inlägg kommer ju från hjärtat så det är ju knappast för att fiska bloggröster - tycker du dessutom lyckats så superbra att få till en massa fina intervjuer med duktiga tjejer! kram Milla

    SvaraRadera
  2. Grattis till rekordet Anna. Kram Bosse

    SvaraRadera
  3. Vad roligt =D, bra reklam för ditt företag

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Måste bara kommentera ígen.... Sååå spännande!! Det är du helt klart värd tycker du har ett grymt bra koncept på din blogg!

      Kram igen!

      Radera
  5. Stooort grattis!
    Det var du värd :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul Anna!!! Så glad för din skull, du är verkligen värd det, du skriver så
    bra och har ett så härligt tema i din blogg!
    Sköt om dig!!
    Kramen

    SvaraRadera
  7. Grattis till besöksrekord! Tittar in här för första gången idag men kommer helt säkert tillbaka.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Grattis till rekordet! :-) Jomen vi ska ut på ostkusten med segelbåten. Jag är lite hoppjerka av o på den, eftersom jag har lite annat jag vill pyssla med (som du vet)när jag är ledig. Medan familjen vill vara på båten hela tiden. Det blir fint! Hoppas ni får det fint. Skåne vore trevligt. Kram!

    SvaraRadera
  9. Men vad roligt!!! Stort liksom:-) Grattis!!

    Hoppas du haft en riktigt skön helg!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  10. Grattis säger jag också, som känner igen din blogg, ser att jag varit här förut :)

    SvaraRadera
  11. Stort Grattis! Nu blir jag så nyfiken så nu måste jag kolla inne hos dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Visst är det kul med besöksrekord! Jag har också blivit länkad av Pernilla en gång.

    SvaraRadera
  13. Svar: Pernilla signerade sina kokböcker i Göteborg och jag var där och fotade en massa. Därför länkade hon till mig. Här är mitt inlägg:
    http://www.junitjejen.se/2012/12/pernilla-peter.html

    Och här är Pernillas inlägg: http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/forlaaaaaat-mig-laila.html

    SvaraRadera