söndag 1 september 2013

Tycker som Leila

Jag gillar verkligen att läsa tidningar.
Det har jag alltid gjort.
 
 
Jag njuter av att krypa upp i soffan och få bläddra igenom
en bra tidning med fina bilder och intressanta reportage.
"Leva och bo på landet" är en ny favorit.
 
I senaste numret av "Family living" får man bland annat kika
in i Leilas mysiga hem.
Jag känner också igen mig i det hon säger om att vara hemmakär.
- Om jag får egen tid är jag gärna hemma och pysslar, behöver
verkligen inte lämna mitt hem. Hon säger även att hon aldrig förstått
det här med att strosa runt på stan, shoppa och fika med kompisar.
Det där har jag med tröttnat på.
Slöseri med tid liksom.
Tur att man kan handla så mycket på nätet nu för tiden.
 
 


10 kommentarer:

  1. Jag är inte överförtjust i Leila, men läsa tidningar det är härlig tid det! Speciellt nu när vinden viner i knutarna!
    Hoppas att han blir bättre snart, inget kul att se dom må dåligt!

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  2. Här är en till som gärna sjunker ner i en bra tidning :-) Sätter mig gärna på biblioteket och plöjer ett helt gäng på en gång :-)

    Svar: Nej, vi har inte bestämt oss för ett kök än... hm, finns ju massor att välja mellan! Beslutsångest Allan!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Jag läser gärna tidningar jag också och är väldigt hemmakär :) Så mysigt att ligga i soffan och läsa tidningar och få inspiration!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Tidningar köper jag nog för många enligt övriga familjen men jag älskar att sitta och läsa dem med en stor mugg te och bara njuta av fina bilder och rolig intressant text.
    Kram

    SvaraRadera
  5. visst är det härligt att få gott ner sej i en bra tidning... jag är också gärna hemma, men en stund på stan tycker jag alltid är roligt!

    SvaraRadera
  6. Jag är lite dålig på att köpa tidningar, tycker ofta att det är alldeles för mycket reklam i dom. Men nu när jag senast var på affären köpte jag en om mat och hälsa, jätteinspirerande och bra recept det gillar jag!

    SÄger som du det är synd du inte bor närmare hade varit roligt med ditt sällskap idag!!

    KRam

    SvaraRadera
  7. Där håller jag med. Jag gillar inte heller att gå runt på stan utan handlar helst över nätet.

    SvaraRadera
  8. Vad tycker du om Family Living? Stod och höll i den i affären härom dagen men fick för mig att den passar bättre när man har mindre barn. Har jag rätt/fel?
    Charlotta

    SvaraRadera
  9. Håller med fullständigt!
    Avskyr att gå och shoppa. Handlar allt som går på nätet.

    SvaraRadera