fredag 1 november 2013

Bloggkärlek

Det tog sin lilla tid i går att få allt på plats.
 
 
Men nu står ljusen där så fint i min hörna och kommer du på besök
och ser mig så kom fram och hälsa. Den 9 november öppnar marknaden
och då ska jag vara på plats.
 
I dag är vi lediga hela familjen.
Vi mår bra och kan inte ha det bättre.
Någon som skulle kunna ha det betydligt bättre är min bloggvän Maria.
Hon har drabbats av en otäck sjukdom och jag kan inte sluta tänka på det.
Jag tycker vi ska förgylla hennes dag med det lilla vi kan. Gå in på hennes blogg
och skriv en liten hälsning.
Sprid lite bloggkärlek så här den första dagen i november.
 
 


12 kommentarer:

  1. Usch, det låter inte trevligt. Hoppas hon kryar på sig.
    Lycka till med försäljningen.

    SvaraRadera
  2. Kul med marknad...det gillar jag;)))..............jaa det finns mycket konstiga sjukdomar......
    önskar dej o din familj en trevlig helg!!!
    Kram till dej

    SvaraRadera
  3. Vad kul att stå på marknad! Jag och min kompis har stått på olika julmarknader de senaste åren med vårt lilla företag, men nu har vi ju avvecklat det så i år blir första året på länge som det inte blir någon julmarknad för mig. I år ska jag istället besöka en och annan tänkte jag! För det har ju inte blivit av att jag gjort! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hade jag bott närmre så hade jag stannat och hälsat på dig på marknaden..
    Usch och fy för dessa sjukdomar som våra nära drabbas av, vi drabbas allihopa på något sätt när en nära person blir sjuk!

    Hoppas ni får en trevlig ledig dag
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Stöpet du ljus? Hoppas det går bra att sälja på marknaden :)

    Stackars din bloggvän. Fint att du ger henne en tanke såhär! :)

    Kram Frederica

    SvaraRadera
  6. Så tråkigt med din vän. Tråkigt? Fel ord. Hemskt!
    Lycka till med dina ljus nu. Nej, jag kommer inte förbi men hade jag, så hade jag garanterat hälsat.
    /P
    http://dogladyn.blogg.se

    SvaraRadera
  7. En god idé. Tråkigt med din vän.

    Trevlig helg!

    Kram N

    SvaraRadera
  8. Vad roligt med marknaden och få sälja dina ljus! Men så tråkigt med din vän, fy och usch!
    Fint av dig att skicka bloggkärlek till henne!

    kram fredrika

    SvaraRadera
  9. oj vad kul att vara med på marknad :)
    å missa nu inte...

    SATURDAY SHOW OFF

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  10. Vad härligt, du är på G! Hoppas det vänder för din vän också.

    SvaraRadera
  11. Ohh vad sko att delta på marknad, hoppas att du får mycket sålt, men det tror jag minsann. Ja, haha sparkarna kan jag allt ha, fniss. Samt ja Nicklas verkar sannerligen barnslig, som en tonåring som är på full speed liksom.

    Tack för alla rara ord till mig

    Kraamar

    SvaraRadera
  12. Livet är sannerligen orättvist! Att leva i ovisshet är ju en pina och att sedan få ett besked som man absolut inte önskar någon. Ja, det finns inte ord.
    Nog får man sig en tankeställare.

    Jag hoppas att din helg är LJUS!
    Lycka till med ljusförsäljningen. Fast det kanske är "lugnt" tills nästa helg då?

    SvaraRadera