fredag 8 november 2013

Vinst!

Jag brukar alltid säga att jag vinner aldrig någonting.
Men nu har jag deltagit i två tävlingar hos mysiga bloggvänner och
gått och vunnit båda gångerna!
 
 
I går kom ett litet sött paket.
Min vinst hos Sara som har bloggen Fru Martinssons berg- och dalbana
 
 
Ett sånt jättefint läppglans som både jag och Vera testade direkt.
Jag är inte den som brukar ha läppstift men det här läppglanset kommer
jag att använda, helt klart. Måste ju tänka på min stil nu efter att ha läst
alla tips från Camilla Thulin, eller hur?
 
 
Övning ger färdighet.
 
 
 


14 kommentarer:

  1. Så fint!! Jag vann ett jag med och nu när jag såg ditt inlägg rusade jag ut till brevlådan och där låg det!! Nu är vi höstsnygga :-)
    Trevlig kväll

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Grattis... så roligt att få vinna!
    Och du, tack för fina kommentaren om vårt hem, för mej gör det ingenting om du blir lite tjatig! ;-)
    Bästa helgen till dej, kram...

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul att vinna! Hmmm, kanske skulle man ha en liten utlottning, det vore kul.

    SvaraRadera
  4. Men vad roligt att det kom fram och utan att du behövde lösa ut det!! :) Då hade jag nog kolat vippen av pinsamhet!!
    Fina ni blev och vad roligt att du bestämde dig för att behålla det själv!!!

    Ha en riktigt härlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så härligt! Jag brukar inte heller vinna, men för att vinna måste man ju delta ;-)

    sv; åhh, tusen tack snälla du! Jag blir alltid så glad av dina kommentarer. Och du, det tycker jag också - borde nog kanske jobba lite på den där statistiken, om man bara hade mer tid... :(

    Hoppas du får en skön lördag! Kram!

    SvaraRadera
  6. Så tjusigt! Det är ju väldigt roligt att vinna.
    Stort grattis!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att få vinna, grattis:) Hoppas du har en fin lördagskväll! Kram

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att vinna! och sådant fint läppglans dessutom :) Grattis!!

    re: Jovisst skulle jag vilja ha en hund igen men nu när barnen flyttat hemifrån och min man och jag jobbar så långa pass så tänker vi att det skulle vara synd om hunden eftersom den hade blivit ensam så många timmar. Därför skaffar vi inte någon ny i nuläget.

    Och Tack rara för din kommentar inne hos mig!
    Kram Christina

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten! Jätte fint på tösen också!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten. Fint läppglans! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Så roligt, Grattis! Det var verkligen fint.
    /P

    SvaraRadera
  12. Grattis :) Alltid kul att vinna! Ser verkligen snyggt ut.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis! Så fina ni blev.
    Det är så överraskande och roligt när det kommer "tjock post". =)

    SvaraRadera