torsdag 21 november 2013

Redan på väg

Mina fina, härliga bloggvänner, TACK för era peppande kommentarer.
Pernilla som skriver: vad då kan? Du gör ju redan!
 Ja, men det är ju så, jag är redan på väg. 
Lena tycker jag ska göra som havet - våga och Ann-Mari råder mig till att
sätta själen i förarsätet, den vet var du ska.
Så mycket tänkvärt ni ger mig och även en spark i baken!
Nu är jag på väg och det känns hur kul som helst.
Och att ni hänger med och hejjar på mig är ännu roligare.
 
 
I dag har jag mest kört bil känns det som.
Cecar har varit hos veterinären och fått sin tandsten borttagen.
Så nu har han fina tänder igen och en fräsch andedräkt.
Pussvänlig hund gillar jag.
 
 


12 kommentarer:

  1. Lycka till med nya tankar/planer...hoppas det klarnar och att du vågar:)
    Så söt voffs med fina tänder...alltid lika trevligt när sånt är gjort.
    Ha det fortsatt gott vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig blogg , kommer titta in här fler gånger . Nu såg jag att det är du som tillverkat de fina ljusen Anki visat på sin blogg . Skönt när hundarna fått munnen fixad . Min Smokey blev av med sin tandsten i tisdags :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med alla peppande kommentarer!! Vår tandkräm är ju toppen för hundar, suverän mot tandsten! Jag skojar inte! :)

    KRam på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag vet ju att du kan, bara du vågar så kommer du att komma hur långt som helst. Du är kreativ och bjuder
    på dig själv till fullo!!!
    Hoppas du får en härlig helg!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Klart att du kan! Du gör så vackra ljus att det tvivlar jag inte på!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Visst blir man glad och pushad av kommentarer från bloggvännerna! =)
    Jag är också säker på att man kan om man vill, det är mycket bättre att prova och upptäcka att det går!
    Skulle det vara så att det inte går vägen får man finna en annan väg att prova.
    Dock när det gäller ekonomin får man ju räkna lite realistiskt. Det är ju lättare om det finns en i hushållet med fast anställning så att de fasta kostnaderna kommer att betalas "hur det än går".
    Sedan får man ju som de äldre säger: "Rätta munnen efter matsäcken".
    Det allra värsta scenariot enligt mig är att sitta bitter för att man INTE provade.

    SvaraRadera
  7. Angående inlägget nedan. Det är klart att du kan. Om det är det du vill. Så kan du. Kram.

    SvaraRadera
  8. Klart vi hejar, dina ljus är jätte fina. Man vill inte sitta där sedan och ångra det man inte gjorde. Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Självklart kan du!! Så sant du är på väg...
    Skönt att ni kan pussas igen hihi
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Anna hon kan... det vet vi ju redan och det vet Anna också... det är bara att fortsätta!
    Önskar dig en riktigt skön helg!
    kram M.E

    SvaraRadera
  11. Det är läskigt att ta det där klivet. Jag var mest rädd att inte vara tillräckligt bra. Jag har sen lärt mig att man inte behöver vara bäst på allt. Att begränsa sig och göra det man behärskar. Sen ska man vara ärlig. Är man inte perfekt så är det bara att erkänna det och göra bot på det. Det tjänar man på i längden.
    Ärlighet, begränsa sig och hitta sin nich.
    Klart du ska!!!
    /P

    SvaraRadera