fredag 4 januari 2013

Farmor och farfar

Barnens farmor och farfar har varit här en stund i dag.
De bor bara några km från oss. Tycker det är bra att ha dem så nära, en slags trygghet.
 
De ställer alltid upp om vi behöver hjälp med något.
 
I dag hade farmor med sig hemmagjord pizza som vi smaskade i oss vid lunch.
 
Farfar hjälper Magnus att fixa i ordning garaget. Jag ska ha min fotvårdsklinik där så det är lite att fixa  med. Men det kommer att bli jättebra när det blir färdigt tror jag.
 
 


4 kommentarer:

  1. Hej Anna! Vad roligt att du kikade in hos mig och vad roligt att få en ny blogg att läsa!! Just nu känner jag mig som mångsysslare. Företaget har jag haft sedan ja säg 2010. Det är mitt extraarbete men nu när jag utbildat mig till friskvårdsmassör hoppas jag kunna kombinera arbetet med Forever och massage. Det är en bra extrainkomst men framförallt är det den personliga utvecklingen som lockar mig. Vi har såå mycket inspirerande föreläsningar och utbildningar att gå på det är roligt!

    Oj det här blev långt!

    Ha en härlig fredag och kommer jag definitivt att kika in igen!

    SvaraRadera
  2. Ohh de serju ut som två underbara personer, så härliga de verkar =D

    kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Anna.
    Innerligt tack för de vänliga orden på min blogg.
    Jag återkommer gärna och läser mer vad Du skriver på Din egna nyuppstartade.

    Må gott

    MVH

    Britt

    SvaraRadera
  4. Härligt, glada farföräldrar. Guld att ha nära!
    Mina barn har ännu närmare till sin farmor - vi bor i samma hus!
    Farfar däremot bor så långt borta som det bara går... I himlen...

    SvaraRadera